گروه طراحی سایت وب مب
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نشاطینو پسرانه پیش دبستانی و دبستان

نشاطینو

بچه های امروزی، شدیداً به وسایل الکترونیکی و کامپیوتری وابسته‌ هستند و که این موضوع اصلا برای سلامت جسم و روان آنها مناسب نیست.

زنگ های نشاطینوی نگرش برای شور و هیجان و تحرک بچه ها طراحی شده تا هم جسم کوچکشان را سالم نگه دارد و هم برای درس خواندن به آنها روحیه دهد.

زنگ نشاطینو، شامل کلاس های یوگا، باله، زومبا و بسیاری از ورزش و بازی های قشنگ است. در این زنگ های شاد، بدن بچه ها قوی و منعطف می شود و در کنار همسالان خود، روحیه‌ی کار تیمی را تمرین می کنند. معلمان خبره‌ و توانمند نگرش هم، در حین همین بازی ها و ورزش ها، استعدادهای بچه ها را کشف می کنند تا به صورت مناسب پرورش دهند.

یوگا یکی از معدود ورزش هایی است که برنده و بازنده ندارد و به بچه ها می آموزد که هر بدنی توانایی مخصوص به خودش را دارد و همه‌ی بدن ها خوب اند. یوگا به بچه ها توجه و تمرکز بر روی تنفس را آموزش می‌دهد و نفس کشیدن درست، می تواند در هر شرایطی کمک کننده باشد. یوگا تمرکز بچه ها را بالا می برد و به آنها کمک می کند تا در موقع هیجانی شدن، تسلط بهتری بر روی خودشان داشته باشند و یادگرفتن درس هم برایشان راحت تر شود.

 

 

انجام حرکات باله هم که ترکیب زیبایی از ریتم و حرکت و شادی است، تعادل بدنی بچه ها را تقویت می کند و نظم و دقت را به آنها یاد می دهد. در ضمن، انجام درست حرکات که بعد از تلاش بچه ها صورت می گیرد، اعتماد به نفس آنها را تقویت خواهد کرد.  باله به بچه ها کار تیمی و رسیدن به هدف دسته جمعی را یاد می دهد و به خاطر نرمش و حرکات کششی خوبی که دارد، اندام آنها را متناسب و زیبا می کند.