گروه طراحی سایت وب مب
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
مشاوره رایگان مدارس نگرش

مجموعه مدارس نگرش، از ابتدایی تاکنکور

اینجا نگرش تو مهمه!

کیفیت‌ تحصیلی‌ بالا، محیط‌ یادگیری‌ مناسب، برنامه‌های توسعه‌ فردی، تعامل سازنده با اولیا، تحلیل اجتماعی و تنوع فرهنگی، توجه به سلامت روح و جسم، ارزیابی مناسب

مگه یه مدرسه‌ی خوب دیگه چی لازم داره!

فرصت ویژه

مشاوره رایگان

Please enter a number from 0000000000 to 9999999999.

آموزش درس‌های اصلی و مهارت های کاربردی

مجموعه مدارس نگرش. منطقه1 تهران

مجموعه مدارس نگرش شامل پیش دبستان و دبستان دخترانه نگرش ، پیش دبستان و دبستان پسرانه نگرش ، دبیرستان دور اول پسرانه نگرش ، دبیرستان دور دوم پسرانه نگرش ، دبیرستان دور دوم دخترانه نگرش و آموزشگاه کنکور نگرش هستند که همگی در منطقه یک تهران فعالیت می کنند.

دیجیتال مارکتینگ ، هنر ، کسب و کار و مهارت های زندگی و … در کنار درس و کتاب و مدرسه! اینجا، استعداد های دانش آموزان را در زمینه های علمی ، پژوهشی ، هنری و ورزشی و… کشف می کنیم. آنها را برای شرکت در آزمون ها و مسابقات داخلی و بین المللی آماده می کنیم

دبیرستان دخترانه

پخش ویدیو
پخش ویدیو

دبیرستان پسرانه

مجموعه مدارس نگرش

دخترانه وپسرانه – کلیه مقاطع

پخش ویدیو

دبستان های پسرانه و دخترانه نگرش

نگرشی نو به آموزش

در مجموعه مدارس نگرش، رویکردی متفاوت به آموزش همراه با پژوهش ، آموزش کاربردی زبان های خارجی ، آموزش مهارت های کاربردی مثل دیجیتال مارکتینگ ، کسب و کار ، هنر و ورزش کاری می کنیم که دانش آموزان با ذوق و شوق به مدرسه بیایند و از زندگی در مدرسه لذت ببرند و با پرورش استعدادهایشان آینده ی موفقی از نظر شغلی و تحصیلی برای خود رقم بزنند .

مشاوران کار آزموده

قوی ترین مشاوران شهر تهران کارگاه های مشاوره ای و انگیزشی برنامه ریزی فردی هفتگی پیگیری و پشتیبانی منظم و منسجم

اساتید متخصص

مشهورترین و کارآزموده ترین معلمان مدارس و اساتید و مولفین کنکور

با نگرش، آینده‌ی تحصیلی و شغلی روشنی داریم.

آموزش اصولی

با نگرش، درس هارو با آزمایش و پژوهش با لذت کامل یاد می گیریم، مهارت های خیلی خوبی به دست می یاریم تا آدم های چند بُعدی بشیم

مهارت های کاربردی

با نگرش، ما با دیجیتال مارکتینگ و کامپیوتر، راه اندازی کسب و کار، عکاسی و هنرهای نمایشی و سایر مهارت های زندگی مثل خیاطی، آشپزی، نقاشی و تعمیرات آشنا می‌شیم.

زبانهای خارجی

ما فقط زبان انگلیسی و فرانسه یاد نمی‌گیریم، بلکه با فرهنگ ملل مختلف، سبک زندگی، آداب و معاشرت در کشورهای مختلف آشنا می‌شیم.

آزمون و سنجش

ما در آزمون های جامع کشوری، مدرسه ای و کلاسی استاندارد شرکت می کنیم و با تجربه ی چالش های کوچک تر، برای آزمون های بزرگ تر آماده می‌شیم.

فرصت ویژه

مشاوره رایگان

Please enter a number from 0000000000 to 9999999999.

نگرش تو مهمه!

ما معتقدیم که دانش آموز باید با ذوق و شوق به مدرسه بیاد و از زندگی در مدرسه لذت ببره؛ به همین دلیل با بررسی مدارس خوب دنیا، بهترین الگوهای آموزشی رو انتخاب کردیم، اونها رو برای سیستم آموزشی کشورمون بومی سازی کردیم و اسمش رو هم گذاشتیم : “مدرسه‌ی موثر”.

هر مدرسه‌ی خوبی نمی تونه مدرسه‌ی موثر باشه. باور مدرسه‌ی موثر اینه که موفقیت نهایی از دل افراد چند وجهی بیرون میاد؛ بنابراین، دانش آموز باید به قدر کافی از همه چیز یاد بگیره تا بتونه شروع خوبی توی زندگی داشته باشه و توانایی های مناسبی برای تحصیل در مقاطع بالاتر، آینده‌ی شغلی مطمئن تر و رسیدن به شرایط اقتصادی و رفاهی بهتر در اختیار داشته باشه.