گروه طراحی سایت وب مب
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

آموزش پسرانه پیش دبستانی و دبستان

مدرسه نگرش، فضایی برای یادگیری و رشد همه‌جانبه

موفقیت از دل افرادی با توانمندی‌های چندوجهی بیرون می‌آید. به همین دلیل، ما در مدرسه نگرش تلاش می‌کنیم دانش‌آموزان را در مسیری قرار دهیم که با یادگیری گسترده و عمیق، شروعی قدرتمند در زندگی داشته باشند. هدف ما این است که دانش‌آموزان برای تحصیل در مقاطع بالاتر، آینده‌ای شغلی مطمئن‌تر و شرایط اقتصادی بهتر آماده شوند.

در نگرش، باور داریم که مدرسه باید جایی باشد که دانش‌آموزان با اشتیاق به آن بیایند و از تجربه زندگی در مدرسه لذت ببرند. شناسایی و پرورش استعدادهای آموزشی دانش‌آموزان در کنار توجه به سایر توانمندی‌ها مانند ورزش، زبان‌های خارجی و مهارت‌های زندگی از اولویت‌های ماست. با این رویکرد، تلاش می‌کنیم حس مسئولیت‌پذیری، روحیه کار و تلاش، ابتکار و کارآفرینی را در آن‌ها تقویت کنیم. همچنین با فراهم کردن فرصت‌هایی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی، به آن‌ها کمک می‌کنیم تا رزومه علمی قوی‌تری برای آینده تحصیلی و شغلی خود بسازند.

ما در نگرش، آموزش را فراتر از انتقال صرف دانش می‌بینیم؛ بلکه آن را مسیری برای رشد همه‌جانبه دانش‌آموزان تعریف می‌کنیم. محیط مدرسه با محوریت احترام، قدردانی، هماهنگی، نظم، رشد همه‌جانبه و ایجاد حال خوب طراحی شده است. این محیط مثبت، بستری برای موفقیت تحصیلی و رشد شخصیتی فراهم می‌کند.

آموزش به سبک نوین و متناسب با تغییرات نسل‌ها

هم‌راستایی با تغییرات نسل‌ها و دانش روز، ما را بر آن داشته تا از روش‌های قدیمی آموزش فاصله بگیریم و به متدهای نوین و کارآمد روی آوریم. در نگرش، با بهره‌گیری از جدیدترین سبک‌های آموزشی، معلمان نقش تسهیل‌گر دارند و آموزش غیرمستقیم و اکتشافی جایگزین روش‌های سنتی شده است. این رویکرد به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد مفاهیم را خودشان کشف کنند و در فضایی آزاد اما با حمایت‌های لازم، تجربه‌ای مؤثر از یادگیری داشته باشند.

در دبستان نگرش، هر درس توسط معلمی متخصص تدریس می‌شود. این ساختار حرفه‌ای به تیم آموزشی ما کمک می‌کند که مفاهیم را باکیفیت‌تر و به‌روزتر منتقل کنند. تمام جنبه‌های عاطفی، اخلاقی، و انضباطی دانش‌آموزان نیز تحت هدایت سرپرستان آموزشی قرار دارد که نقش نظارتی و حمایتی عمیقی ایفا می‌کنند. سرپرستان، مشاهدات تسهیل‌گران را در کارگاه‌های آموزشی ثبت کرده و برای بهبود فرآیندها به‌طور مستمر بررسی می‌کنند.

ویژگی‌های ویژه در طراحی برنامه‌های درسی

  • تفکیک آموزش و تجربه: در درس علوم، آموزش و آزمایشگاه از یکدیگر جدا شده‌اند تا دانش‌آموزان ابتدا تجربه کنند و سپس یاد بگیرند.
  • تخصصی‌سازی دروس: در پایه‌های بالاتر، دروس حساب، هندسه و هوش تحلیلی برای فهم عمیق‌تر به‌صورت مجزا تدریس می‌شوند.
  • الهام از نظام‌های پیشرفته: برنامه‌های ما از تجربیات آموزشی کشورهای پیشرفته مانند ژاپن، کره جنوبی و فنلاند الهام گرفته‌اند؛ با این حال، این الگوها با فرهنگ و نیازهای آموزشی کشورمان تطبیق داده شده‌اند تا بهترین نتایج ممکن برای دانش‌آموزان فراهم شود.

در نهایت، هدف ما در مدرسه نگرش این است که دانش‌آموزان نه‌تنها در تحصیل، بلکه در زندگی فردی و اجتماعی نیز موفق باشند و با نگرشی مثبت، راه خود را به سوی آینده‌ای روشن هموار کنند.